ДОГОВІР-ОФЕРТА № 01565-1

    На виготовлення, доставку та монтаж металопластикових виробів

1. ПОНЯТТЯ І ВИЗНАЧЕННЯ

1.1. У цій оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:

2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Справжня оферта, є офіційною пропозицією "vst.ua", далі за текстом - «Виконавець», укласти Договір купівлі-продажу товарів дистанційним способом, тобто через Інтернет-магазин, далі по тексту - «Договір», і розміщує Публічну оферту (пропозицію) на офіційному інтернет-сайті Продавця https://vst.ua (далі -« Інтернет-сайт »)
2.2. Відповідно до законодавства України, надавати право користування інтернет платформою ФОП і юридичним особам для реалізації товару та послуг.
2.3. Сторона Виконавця за даним договором-офертою - визначається у попередньо укладений Специфікації або комапнія/ФОП - отримувач платежу.
2.4. Моментом повного і безумовного прийняття Замовником пропозиції Продавця (акцептом) укласти електронний договір купівлі-продажу товарів та/або надання послуг, вважається факт оплати Замовником замовлення на умовах цього Договору-оферти, у строки та за цінами, вказаними у попередньо погодженій Специфікації або шляхом онлайн оплати за посиланням на сплату замовлення отриманого засобами електронного зв`язку.
2.5. Фактичною датою електронного угоди між сторонами є дата прийняття умов, відповідно до ст. 11 Закону України «Про електронну комерцію»
2.6. Без наявної підписаної Специфікації до Договору-оферти між Замовником та Виконавцем - уладання даної оферти не є можливим. Виконавець має право відмовити у виконанні замовлення яке оплачено але не погоджено у підписанній Специфікації між Сторонами.
2.7. У разі відсутності у Специфікації послуг з Виконання робіт Виконавцем - всі положення даного Договору-оферти з рекомендацій щодо виконання робіт Виконавцем, його відповідальності за якість робіт та інших пунктів де зазначені умови виконання робіт - втрачають силу.

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ-ОФЕРТИ

3.1. Виконавець зобов’язується виготовити, доставити та встановити (у разі наявної послуги у Специфікації) в зазначений у Специфікації термін, металопластикові вироби та комплектуючі до них (в подальшому «Продукція») згідно Специфікації, що являється невід’ємною частиною даного Договору-оферти-оферти, та підписується перед його укладанням у паперовій формі, Замовник зобов’язується прийняти виконані Виконавцем Роботи та оплатити їх вартість.
3.2. Виконання Виконавцем зобов’язань, зазначених в п.1.1. Договору-оферти передбачає виконання наступного переліку Робіт:
3.2.1. проведення замірів отворів;
3.2.2. виготовлення Продукції згідно Специфікації;
3.2.3. доставку Продукції за адресою вказаної в Договорі-оферти та/або Специфікації;
3.2.4. встановлення або монтаж Продукції (у разі наявної послуги у Специфікації) ;
Разом надалі «Роботи».
3.3. Найменування, кількість, асортимент, ціна за одиницю, загальна вартість Робіт, місце доставки зазначається в Специфікації до цього Договору-оферти.

4. ЯКІСТЬ ТА КОМПЛЕКТНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ

4.1. Якість Продукції підтверджується сертифікатом (-ами) відповідності.
4.2. Матеріали, що застосовуються Виконавцем для виконання Робіт, мають відповідати санітарним нормам України та мати сертифікати відповідності цим нормам.
4.3. Матеріал профілю, фурнітури, склопакетів та утеплення зазначаються у Специфікаціях.
4.4. Склопакети, які застосовуються Виконавцем при виконанні Робіт, мають відповідати вимогам п.6.3. Договору-оферти.

5. ЦІНА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

5.1. Загальна вартість виконання Робіт та ціна Договору-оферти - визначені у Специфікації до нього.
5.2. Ціна кожного окремого виду робіт та розмір партії Продукції зазначається у Специфікаціях, які є підставою для оплат.
5.3. Вартість робіт, передбачених у розділі 3 Договору-оферти не виділяється в окрему позицію оплаті замовлення та зазначається, як : «Металопластикові конструкції».
5.4. Замовник здійснює оплату у розмірі 100 % вартості виконання Робіт, згідно вартості попередньо Підписаної Специфікації до Договору-оферти, та отриманням засобами електронного зв’язку посиланням на оплату.
5.5. Оплата здійснюється у безготівковій формі з використанням електронних платіжних сервісів та/або рахунків.
5.6. При здійсненні платежів Замовник зобов’язується вказати номер та дату Замовлення.
5.7. Вартість виконання Робіт встановлюється у національній валюті України.
5.8. Демонтаж виконується потужностями Виконавця. Під демонтажем – розуміється звільнення віконних отворів від старих вікон. Збереження старих вікон, демонтаж решіток, зрізання нерівностей бетону, вивіз сміття – не входить у вартість демонтажу, та при необхідності додатково обумовлюється та оплачується.
5.9. У вартість замовлення не входить виконання штукатурних робіт, відновлення укосів, виготовлення стяжки під відливи та підвіконня, опорні кронштейни, зрубування та нарощування бетонних поріжків під дверима, зрізання монтажної піни, а також закриття рам та підвіконня захисними плівками, якщо це додатково не обумовлено даним Договором-офертою або Специфікацією.
5.10. Використання ресурсу vst.ua для попереднього перегляду товару, а також для оформлення замовлення для Замовника є безкоштовним.

6. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

6.1. Покупець має право на повернення Продавцеві непродовольчого товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату Товару. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
6.2. Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених п. 6.1. Договору, чинним законодавством України.
6.3. Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.
6.4. Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
6.5. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.
6.6. Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.
6.7. Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше). Підтвердженням того, що товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині та Специфікації до даного договору.
6.8. Повернення товару, у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється за адресою, яку Продавець узгоджує з покупцем при поверненні.

7. СТРОКИ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ

7.1. Виконавець зобов’язаний виготовити, поставити Продукцію та надати Роботи (у разі необхідності) вказані у Специфікації до Договору-оферти, у термін, що так само зазначається у Специфікації, в разі отримання Виконавцем платежу в день підписання специфікації до Договору-оферти, на поточний банківський рахунок Виконавця.
7.2. Моментом (датою) виконання Робіт є фактичне виконання Робіт та підписання повноважними представниками Сторін Акту приймання-передачі виконаних робіт або у разі відсутності послуг із встановлення конструкцій - Видаткових накладних , в яких вказується: найменування Продукції та/або Робіт, їх кількість, ціна, вартість та загальна вартість виконаних Робіт з урахуванням ПДВ відповідно Специфікації.

8. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ВИКОНАННЯ РОБІТ

8.1.Замовник зобов'язаний разом з представником Виконавця оглянути Продукцію, перевірити її якість на відповідність умовам Специфікації та сертифікатам відповідності. Огляд Продукції здійснюється на транспорті Виконавця на об’єкті Замовника, за адресою зазначеною в Специфікації до Договору-оферти.
8.2. Розвантаження Продукції з транспорту Виконавця та перенесення Продукції до місця монтажу здійснюється силами силами Замовника або Виконавця (у разі наявної послуги у Специфікації).
8.3. При наявної зі сторони Замовника претензій до якості та відповідності Продукції умовам Специфікації та сертифікатам відповідності , Замовником складається у довільній формі Акт, в якому вказуються кількість оглянутої Продукції та характер виявлених дефектів, який завіряється підписом Замовника (або його повноважного представника) і підписом Виконавця (або його повноважного представника). Усунення виявлених недоліків здійснюється Виконавцем у термін узгоджений із Замовником в вищезазначеному акті.
8.4. Зобов’язання Виконавця за Договором вважаються виконаними з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт або видаткових накладних, в яких вказується: найменування Продукції, Робіт, їх кількість (у разі їх наявної), ціна, вартість та загальна вартість виконаних Робіт з урахуванням ПДВ та без урахування ПДВ відповідно Специфікації.
8.5. Замовник зобов’язаний підписати Акт приймання-передачі виконаних робіт та/або Видаткових накладних на поставлену Продукцію протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання зазначеного Акту від Виконавця. В разі, якщо Замовник відмовляється підписати Акт приймання-передачі виконаних робіт та/або Видаткових накладних у вищезазначений термін, Замовник зобов’язується протягом наступних 3 (трьох) робочих днів надати Виконавцю обґрунтовану письмову відмову від підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт та/або Видаткових накладних на поставлену Продукцію з обов’язковим зазначенням причин відмови, дефектів/недоліків Робіт та строків їх усунення.

9. ГАРАНТІЇ

9.1. Виконавець надає гарантію на виготовлену Продукцію та виконані Роботи (у разі наявної послуги у Специфікації). протягом п’яти років з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт або Видаткових накладних, при умові проведення монтажу Виконавцем та при правильній експлуатації Замовником, без впливу агресивних середовищ, пожеж. Гарантія не поширюється у разі порушення правил експлуатації та використання під час догляду за Продукцією органічних розчинників, які можуть погіршити зовнішній вигляд конструкцій, і абразивів, які можуть подряпати поверхню.
9.2. Гарантія не поширюється на фурнітуру в разі потрапляння на неї сторонніх тіл (будівельного сміття).
9.3. Умовою гарантійного обслуговування склопакетів є відповідність його типу температурної зоні експлуатації. Згідно з чинними вимогами ДБН В.2.6.-31:2021 та ДБН В.2.2-15:2019, опір теплопередачі вікон в першій кліматичній зоні України (м.Київ) повинен становити не менше 0,90 м2 * К / Вт.
9.4. Рекламації відносно якості Продукції та виконаних Робіт можуть бути заявлені Замовником Виконавцю протягом гарантійного терміну, вказаного в п. 6.1 цього Договору-оферти. Виконавець зобов'язаний розглянути отриману рекламацію та у випадку поломки або неналежного функціонування, виявлення дефектів Продукції з вини Виконавця впродовж гарантійного терміну, останній протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання рекламації за свій рахунок зобов’язується провести діагностику та ремонт Продукції, що вийшли з ладу, а у разі неможливості такого ремонту- повну заміну деталей Продукції.
9.5. Остаточне рішення по виду і конфігурації конструкцій, що виготовляються Виконавцем, приймається виключно Замовником, з урахуванням п. 6.3. і рекомендацій Виконавця.
9.6. Гарантійні зобов’язання наступають тільки при умові 100% оплати за виконані Роботи.

10. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

10.1. Замовник зобов'язується:
10.1.1. Точно сформулювати умови замовлення.
10.1.2. Уважно ознайомитися із Специфікацією, перевірити відповідність даних, зазначених у ній, умовам замовлення, підписати Специфікацію. Специфікація вважається узгодженою і вступає в силу з моменту її підписання Сторонами.
10.1.3. Отримати, якщо це необхідно, відповідні дозволи на проведення монтажу або зміну архітектурного дизайну будівлі; узгодити режим роботи монтажників з мешканцями будинку; виконати інші необхідні погодження для проведення монтажу (у разі наявної послуги у Специфікації) .
10.1.4. Забезпечити Виконавцю необхідні умови для виконання робіт (у разі наявної послуги у Специфікації), які включають в себе:
10.1.5. В дні установки Продукції, в узгоджений Сторонами час, перебувати на місці проведення робіт або забезпечити присутність свого дієздатного представника, для прийняття виконаних Робіт. У разі відсутності Замовника (або його представника) на місці проведення робіт, терміни установки Продукції переносяться Виконавцем відповідно до його виробничого графіка і заново узгоджуються з Замовником. Повторний виїзд бригади монтажників оплачуються Замовником додатково.
10.1.6. Надати Виконавцю дозвіл та доступ на фото та відеозйомку виконаних робіт (у разі наявної послуги у Специфікації) на території/у приміщенні об’єкта вказаного у специфікації до Договору-оферти за згодою сторін під час/після виконання робіт. Виконавець може використовувати фото та відео матеріал для рекламних та маркетингових кампаній Виконавця, а саме: розміщення фото та відео на веб-ресурсах; використання фото та відео в рекламних матеріалах; використання фотографій та відео в інших маркетингових цілях. Замовник погоджується надати Виконавцю дозвіл та доступ на фото та відеозйомку на безоплатній основі безстроково. Замовник також погоджується звільнити Виконавця від будь-яких претензій, пов’язаних з фото та відео.
10.1.7. Прийняти результати Робіт (у разі наявної послуги у Специфікації) , виконаних Виконавцем. При наявної претензії до якості виконаних Робіт, вказати їх в Акті приймання-передачі виконаних робіт або Видатковій накладній. У разі втрати Акту приймання-передачі виконаних робіт або Видаткової накладної, або відмови від їх підписання з недотримання процедури, відповідно п. 7.4 цього Договору-оферти, Роботи вважаються фактично прийнятими. Претензії, не зазначені в Акті приймання-передачі виконаних робіт або Видатковій накладній та не отримані відповідно п. 7.4 цього Договору-оферти, Виконавцем не розглядаються.
10.1.8. Своєчасно і в повному обсязі сплатити вартість Продукції і Робіт (у разі наявної послуги у Специфікації) згідно п.7.4. даного Договору-оферти.
10.1.9.Виконавець не зобов’язаний виконувати Роботи, що не є предметом цього Договору-оферти-оферти.
10.1.10. Замовник може внести зміни в Специфікацію чи відмовитись від замовлення Робіт до здійснення оплати (до запуску замовлення у виробництво).
10.2. Виконавець зобов'язується:
10.2.1. Своїми силами і засобами виконати усі Роботи в обсязі і в строки, передбачені Специфікацією, і здати роботи Замовнику в стані, що відповідає умовам цього Договору-оферти та сертифікату відповідності.
10.2.2. Виконати роботи (у разі наявної послуги у Специфікації) , визначені у пункті Специфікації до цього Договору-оферти у строки, передбаченні розділом 6 цього Договору-оферти або Специфікацією.
10.2.3. Після установки Продукції (у разі наявної послуги у Специфікації) скласти будівельне сміття в мішки, надані Замовником. Винесення і вивезення сміття здійснюється силами Замовника.
10.2.4. З метою виконання умов Договору-оферти Виконавець може залучати третіх осіб. Наведене не потребує узгодження з Замовником та здійснюється Виконавцем під власну відповідальність.

11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

11.1. За невиконання або неналежне виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором-офертою Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
11.2. Виконавець несе відповідальність за якість Продукції. У разі порушення умов зобов’язань з якості (комплектності) Продукції, Виконавець зобов’язується доукомплектувати Продукцію та замінити неякісні складові частини Продукції Замовнику. Сторони складають Акт недоліків з переліком необхідних доробок та/або некомплектності Продукції згідно Специфікації і строків їх виконання.
11.3 Виконавець не несе відповідальності за невідповідність віконних і дверних систем архітектурному стилю будівлі.
11.4. Виконавець при демонтуванні (у разі наявної послуги у Специфікації) не відповідає за цілісність конструкцій, що демонтуються та отворів.
11.5. Виконавець не несе відповідальності за відсутність у Замовника дозвільних документів, згаданих в п. 9.1.3.
11.6. У разі порушення строків оплати за Продукцію та виконаних Робіт, вказаних згідно п.5 даного Договору-оферти або Специфікації, більш ніж на 5 банківських днів, Замовник сплачує Виконавцю на підставі виставленої ним претензії пеню у розмірі облікової ставки НБУ від суми за кожний день прострочення, але не більше 10 (десяти) відсотків від суми відносно якої було порушення строків оплати.
11.7. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань по постачанню Продукції з вини Виконавця, останній сплачує Замовнику на підставі виставленої ним претензії пеню у розмірі облікової ставки НБУ від ціни Продукції, зазначеної у даному Договорі-оферти або Специфікації, за кожний день прострочення.
11.8. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, передбачених цим Договором-офертою.
11.9. Якщо вимогу постраждалої Сторони не буде задоволено в добровільному порядку в місячний строк з дати отримання винною Стороною претензії, то постраждала Сторона, звертаючись з позовом до суду про стягнення збитків з винної Сторони, при визначенні розміру збитків враховує ціни, які встановлені Виконавцем на такі ж Роботи, які постачалися Замовнику, на день подання позову до суду.
11.10. У разі пошкодження або втрати Продукції при розвантаженні Продукції з транспорту Виконавця, перенесення Продукції до місця монтажу та під час монтажу з вини Виконавця, Виконавець має за власний рахунок замінити пошкоджену або втрачену Продукцію в узгоджений Сторонами строк.
11.11. Замовник, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під його логіном знаходилося іншу особу) особам або їх майну, юридичним особам, державі чи моральним принципам моральності.
11.12. Замовник несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при оформленні замовлення інформації. При цьому, при здійсненні акцепту (оформленні замовлення) Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних, в розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».

12. ФОРС-МАЖОР

12.1 Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором-офертою, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, таких як: пожежа, повінь, землетрус, військові дії, аварійні ситуації на виробництві, зміни законодавства та інше, за умови, що дані обставини безпосередньо вплинули на виконання умов цього Договору-оферти. У цьому випадку термін виконання договірних зобов'язань буде продовжений на час дії зазначених обставин.
12.2. Після припинення обставин непереборної сили, перебіг терміну дії виконання зобов'язань поновлюється. Про припинення дії обставин непереборної сили Сторона, яка їх зазнала, повідомляє письмово іншу Сторону Договору-оферти. 1
12.3. Якщо дія обставин непереборної сили триває більше ніж 1 (один) календарний місяць поспіль, Сторони мають право припинити дію даного Договору-оферти з повідомленням протилежної Сторони не пізніше ніж за 15 календарних днів до дати розірвання. При цьому збитки, заподіяні припиненням дії Договору-оферти, не відшкодовуються і штрафні санкції не сплачуються. Належним доказом початку, тривалості та припинення дії обставин непереборної сили (форс-мажор) є документи, видані Торгово-промисловою палатою України.

13. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ-ОФЕРТИ

13.1. Електронний договір-оферта вважається укладеним з моменту одержання особою яка направила пропозицію укласти такий договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції в порядку, визначеному частиною шостою статті 11 Закону України "Про електронну комерцію".

14. ІНШІ УМОВИ

14.1. Вид та конфігурація Продукції визначається виключно Замовником.
14.2. Приймання Продукції та Робіт (у разі наявної послуги у Специфікації) здійснюється на підставі Акту приймання-передачі виконаних робіт або Видаткової накладної, які підписується Сторонами та є невід’ємною частиною цього Договору-оферти. У разі небажання підписати зазначений Акт або Видаткову накладну, Сторона зобов’язана надати іншій Стороні обґрунтовані письмові заперечення у встановлені строки згідно п.7.4. цього Договору-оферти.
14.3. Специфікація, Акт приймання-передачі виконаних робіт або Видаткова накладна Брошура з правил експлуатації та догляду за Продукцією підписуються Сторонами належним чином та являються невід’ємними частинами цього Договору-оферти.
14.4. Виконавець залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договору-оферти за умови попередньої публікації його на сайті https://vst.ua
14.5. Всі зміни та доповнення, додаткові угоди до цього Договору-оферти є його невід'ємною частиною та мають юридичну силу, якщо вони викладені письмово та підписані уповноваженими представниками Сторін.
14.6.Усі спори, що пов’язані з цим Договором-офертою вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо суперечки не може бути вирішений шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору, визначеному відповідним чинним законодавством України.
14.7. Відступлення права вимоги та (або) переведення боргу за цим Договором-офертою однією із Сторін до третіх осіб допускається виключно за умови письмового погодження цього із іншою Стороною.
14.8. Всі повідомлення і інше листування повинні бути оформлені в письмовій формі і спрямовані шляхом особистого вручення, кур'єром, факсом або засобами електронної пошти.
14.9. Усі попередні усні домовленості та угоди Сторін з предмету цього Договору-оферти втрачають юридичну силу з моменту укладання даного Договору-оферти.
14.10. Жодна зі Сторін не може передавати свої права і зобов'язання, що випливають з Договору-оферти або пов'язані з ним третім особам, без письмової згоди на те іншої сторони.
14.11. Інформація, яку надає Покупцем є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно в цілях обробки замовлення, відправлення повідомлень Покупцеві, доставки товару, здійснення взаєморозрахунків і ін.



АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ ПРОДАВЦЯ:


ФОП Лисенко Ю. М.

ІПН: 2643402857

Адреса: м. Київ, Бульвар Марії Приймаченко, 8-Б, кв. 1.

р/р: UA413052990000026005050298161, в АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

МФО: 305299

тел.: +38(067)329-28-23